Iloisin mielin meni koko päivä, Facebookiinikin laitoin, et miten helkutissa tästä päivästä tuli tällanen, kun koko muu osa alkukuuta oli enempi tai vähempi huonoa menoa. Viikko sitten perjantaina Piivo voitti matsinsa Hurrikaani Loimaata vastaan, sekin mahtavoitti loppuosan viikkoa. Menin varttia vaille kolme Pahkavuoren kiepan, niitä tuli siinä muutama mentyä. Että mä nauroin, en kyllä muista, koska oisin tälleen nauranut. Muistan kyllä tän saman, kun mä meen yksinäni näitä kierroksia, kyllä siinä tulee naurettua kerta jos toinenkin. Mä naureskelin sitä, kun mulla oli niin mahtava määrä tavaraa! Ikinä en ole kuskannut sellasta määrää kuin tänään. Äiti laittoi mut hakemaan kaks sinistä pussilakanasettiä Pentikistä, arvaa vaan, millanen määrä mulla oli tavaraa! Paperikassi ja reppu, koko ajan sain pelätä, koska repun selkäpehmusteessa on kengästä tullut kurajälki. No, sanoo se Mikko aina mullekin, ettei päästä mua pois, mutta mahtava tyyppi, jonka kanssa on mukava jutella ja olla kaveri!